07 December 2008

Tyzden 5

Tak nakoniec to nebolo take hrozne.


V pondelok uz mi bolo skoro dobre, brucho sice pobolievalo, ale som sa rozhodol, ze to skusim znova rozhybat. V utorok som siel na kole domov. A v pohode. V stredu rano som rano isiel na kole do prace a spat som bezal, vo stvrtok opacne. Obidva behy regeneracne, nieco cez 8km za cca 50min. Ale bolo mi coraz lepsie.


Takze v sobotu som navecer vyrazil na hodniu a pol. Z noveho mobilu som pustil radio Vltava, kde pustali klasiku "z ktorej beha mraz po zadech", zapol som celovku a bezal po opustenej cyklostezke popri Labe. No chvilami som mal dost, ponura hudba s lucom svetla z celovky, celkom mi lepilo zo vsetkych tienov, ale preladovat sa mi nechcelo. 45min tam som mal tempo 6:40/km, tak som cestou spat "pridal" na 6:00/km, nakoniec 13km za 1:24. Cestou tam som mal tepy fakt nizko, ale vobec som to nekontroloval, siel som podla pocitu - asi to bolo tou klasikou. Celkovo vydareny beh.

V nedelu vecer som si dal 9km mierne cez 6:00/km.
Tento tyzden 38km, plus nejako to kolo do prace. Na to ze este minuly vikend som sa citil tak zle, ze som myslel ze sa behat nedostanem, to ujde.
Buduci tyzden sa v pondelok chystame na spining na 90min spojeny s premietanim Mamma mia!, tak som zvedavy. Na s. som bol raz v zivote - pred dvoma rokmi. Co sa behu tyka, snad sa podari udrzat scenar z tohto tyzdna a zlahka predlzit "dlhy" beh.

No comments:

Post a Comment