27 August 2012

Tri týždne pred Podersdorfom 2012

Týždeň 1.
V pondelok ráno časovka na prevode 2x7, cca 16km (kruháč-kruháč Sadská a spať), priemer 37kmh, mal som celkom dosť. Večer plavčo v podolí
V utorok tempo 5:00/km, večer plavčo
V stredu som bol kúpiť nové boty Brooks racer ST#5, vel. 47.5 (tepmové)
Vo štvrtok poobede som ich otestoval v tempe cca 4:45/km, bez problémov. Večer plavčo.
V piatok volno.
V sobotu dlhé kolo, necelé 3hodiny
V nedeľu plavčo, povzbudivých 400m za 7:20

Týždeň 2.
Pondelok. Mal som pocit, že mi FR60 na kole meria trochu viacej, tak som to bol otestovať na značkách na cyklostezke, meralo to presne. Nastavenie veľkosti plášťa podľa návodu je tiež OK, tak by to snáď malo fungovať. Potom zasa časovka 2x7, teraz 25km, priemer tentokrát 36kmh.
Večer ešte plavčo.
Utorok som kalibroval footpod, ten meral o zhruba 1% viacej, takže pohoda.
Streda som dal dlhý beh 15km v tempe 5:30 (reguloval som to podľa footpodu a rozmedzie +- 10s fungujke zdá sa dobre). Nové boty v pohode, takže rozhodnuté - podersdorf bežím v nich. Na to, že posledný dlhý beh bol 9. júla to bolo velmi v pohode.
Štvrtok volno (služba)
Piatok 5km v tempe 5:00/km.


V sobotu ráno som sa zobdil s pocitom lahkej virózy. Takže nejaké brufeny. Dooboda sme šli s kočkami na kole na střelnici, to sa mi moc nechcelo, ale nejaký výlet sme mali sľubený. Poobede som vyrazil na posledné kolo pred závodom, zhruba 2hod. Vacsina bola v hrazde, až na posledných cca 15min v pohode, potom začal bolieť chrbát vpravo a trochanterická burza vpravo. No ale po chvíli to klasicky povolilo...
Po tomto kole so ešte asi 3 dni cítil stehná "tak voľajako divne" - myslím že to bol prejav potlačenej virózy. Ale možno len prejav relatívne intenzívneho kola a mojho hypochndrizmu :)

V nedeľu plavčo - 10x100K, štart 2:30
(2xK, piškot, K, plutvy, K, packy, K, 2xK) - všetko 1:45-1:50, plutvy boli samozrejem rýchlejšie,
s packami to rýchlejšie nebolo, asi málo sily :)

Týždeň 3. Ladenie-flákanie:

Pondelok volno, na to som sa už celkom tešil.
Utorok z práce beh 6km: rozbeh, 1km v závodnom tepme, potom par rýchlejších úsekov a potom 2km v plánovanom závodnom tempe 5:30/km.
Akurát ma zarazilo, že ten prvý km som mal tep do 155, na konci tých dvoch 166, asi tie úseky?, bolo teplo, ale aj tak ma to trošku vykolajilo.
Večer ešte plavčo 3*(200K+50K rýchlo), jedna 200ka s piškotom
Streda kolo cca 40min, v hrazde, prevod 2x4, pohoda, tepy prevažne do 135. Akurát som na konci dosť zmokol a skoro som sa vyrúbal, asi 1km pred koncom, brzdil som pred hlavnou...
Trošku som sa bál že to zmoknutie spolu s následným čakanm cca 5min na prejazde sa može pekne nevyplatiť...
Štrvrtok volno.
Piatok komplikovaný presun cez K-neuburg do Podersdorfu, registrácia, atd. Večer cca 10min v jazere. Teplá voda moc osvižeujúca nebola, v plytkej vode sa toho moc nenaplávalo, tak neviem či to malo nejaký význam.

No comments:

Post a Comment