16 March 2009

2-8.3

Tento tyzden opat krasne vychadzalo striedanie kola a behu.
Pondelok rano zvolna do prace.
Utorok som si nastavil FR305 na 4:55/km a isiel som po druhom brehu Labe, planoval som az k hydrarni v Podebradoch a do Zbozi, ale nakoniec som vymakkol a prebehol som uz cez most. No ale aj tak to dalo 8.5km @ 4:57/km, najviac casu som stratil na tych schodoch na most.
Bolo dost citit gulasovku z obeda...
Ale tepy priemerne 169, tkaze spokojnost.
Stredu som nebehal, rano brusle bolo to fajn, poobede kolo.
Stvrtok poobede sme isli vyzdvihnut nove auto - konecne, takze som si dal z prace 3*800m @ 4:10 + 1*400m, doma som dal slusive veci do batoha a doklusal do Fordu. Akurat som sa prezliekal na detskom ihrisku, lebo vsade inde bolo dost ludi, no ale nastastie policajti ma nedosli za verejne pohorsovanie zbalit - nastastie prsalo a na ihisrku nikto nebol. Takze sme zobrali auto a sup do IKEA kupovat pohovku - a C-MAX je fakt vasci ako bolo Acko, vosla sa tam relativne lahko.
Piatok rano som konecne usudil, ze ked som sa naucil fukat galuskovy ventil, tak mozem vytiahnut Meridu, ze je pekne, takze som vyrazil, pocity zase super, rano som okolo Doda len presvistal, mal nejake kecy o sportovcoch, tak som ho uzemnil ze ja nie som pirmar a musim chodit nacas :)
Spat som isiel Luci do lekarne po ATB, takze som sa celkom povozil, spolu 20km. Je to lepsie zvezenie ako to stare kolo.
V sobotu som odvizeol Meridu do prace, ked uz tam boli tie behacie veci, a v ramci casovych uspor (mali prist pulaci) som dal len 4km @ 4:40/km. Teda 3.6km, potom bolo extempore so psami, pan mi tvrdil ze sa stretavame kazdy den, tak preco sa rozculujem, tak som pekne vypenil, no ale asi po minute som sa mu isiel v ramci zlepsovania susedskych vztahov omluvit...ale nakoniec sme si to snad vysvetlili, a co som ho potom videl, chodi s tym coklom na voditku.
V nedelu plavco s dievkami a volno.

No comments:

Post a Comment