16 March 2009

23.2-1.3

Toto mal byt prvy tyzden, ked zacnem behat trosku rychlejsie, taka priprava na dva tyzdne behu podla atl. treninku. Mal som dovolenku, a nikam sme nesli, takze som sa snazil byt doma, bolo to super, zase trosku byt s holkami... No a tak to behanie sice nbolo idealne, ale fajne.
V pondelok som si nastavil FR305 na 5:15 tempo, a dal som nieco cez 8km, celkovo za 5:12/km, tepy sice boli vysoko 172, ale bezalo sa fajn, aj ked potme. Na prvy den pod dlhej zime to bolo super.
V utorok nacvik na 3x3km - takze 3x2.5km v tempe 4:50/km, bezalo sa omnoho lepsie nez som cakal, ten virtualny partner je fajn vec, donuti to cloveka behat, a navyse to reaguje na zmeny tempa vcas, nie ako ked sa sleduje priemerne tempo na kliak. No ale skoda, ze to funguje len na Quick workout, treba to furt zapinat. Po dvoch dnoch super pocity.
Streda volno.
Stvrtok bolo nejak zima, fukalo, tak som v ramci ochrany zdravia dal len 2*1500 @ 4:30, zvladol by som aj viac, ale radsej som isiel domov, nech si nieco neuzeniem.
Piatok volno. Sobota som dal radsej nejaky "dlhy" beh, zlahka cez 15km, ale v hroznom tempe 6:23/km, bolo to vecer, potme, a hrozne mi tuhli a boleli stehna. No ale nejako som z Nymburka dojst domov musel.
V nedelu volno.

Spolu teda 43km behu, na Lubkinom kole som sice nieco najazdil, ale nie zas tak moc.

No comments:

Post a Comment