23 March 2009

9.3.-15.3

V pondelok rano do prace, poobede kolo.
V utorok rano na kole, aj s krabicami z IKEA pre Marianu, tak to bolo celkom vyzivne, nastastie to je len tych 6km.
Poobede som si skusil opat FR305 a virtualneho partnera, opat 4:55/km, teraz ale 13.5km, tepy priemerne 168, takze este o jeden menej ako minuly tyzden:) Celkovo opat spokojnost, bezalo sa este lepsie. A opat bola citit drstkovka z obeda - holt tie utorky asi nie su idealny termin...
V stredu rano beh, poobede kolo.
Vo stvrtok som rano isiel na kole, a potom som dal zhruba 10min na kajaku - skoro mi umrzli ruky, ale nevypadol som a to je po pol roku uspech- aj ked vzhladom na nedostatok vody som radsej vystupoval skor plazenim, tak som dufal ze ma nikto nevidi, a ako na potvoru tam bola zrovna nejaka kajakarka, ktora tam nieco zabudla...)
Poobede som z casovych dovodov dal len 2*3km, 4:40/km, nejako ma zacalo tahat v P stehne, tak som bol aj rad ze to viac neslo. Na zaver som dal 200m(podla riecneho znacania) za 40s. Na zaciatku som stretol ejakych atletov, uz konecne vysli z tej svojej chodby.
V piatok rano som vzal brusle, aj ked bolo mokro a prsalo - ale obidve kola boli v praci, tak som to riskol. No pochopitelne tam boli este tie vetve a bahno po antiBursikoch, takze to vobec "nejelo", a opat slecna z kajakov...no aspon ma zo mna srandu.
Poobede kolo.
Cez vikend sluzba, takze na viac ako kolo v sobotu tam a v nedelu spat to nebolo.

Celkovo beh 40km, kolo 45km brusle 7 a kajak 1.

No comments:

Post a Comment