23 March 2009

16-22.3

Posledny "trenovaci" tyzden pred polmaratonom.
V pondelok som pouceny z minuleho tyzdna dal tempovy beh, 4:48/km, 10km, priemerne tepy 171, takze len trosku viac ako minuly tyzden. Celkom ma rozhodili 3 telefoaty s Lbc ,takze som nakoniec telefon vypol, nech je klud. Mal som pocit, ze o mnoho rychlejsie to uz nejde, lae pri pohlade na tie tepy by to snad ist malo, tak uvidime.
Utorok rano brusle, spat som dal 2,5*1500m, ale Lbc niekam sla, takze viac to neslo.
V stredu rano som isiel napred na nadrazi po auto, kedze Lubka vecer nebola v stave na nom dojst domov, a potom z domu do prace, celkovo skoro 10km, a to som tam musel byt skorej, lebo KK chcel spravit to sono, a potom sa este tvaril jak keby som mu stupil na kurie oko. No, nema chlastat..
Domov som isiel na Meride, 15km za 32min, aj ked je fakt za 10min som siel proti vetru a 20po vetre, ale slapalo sa slusne v oboch smeroch.
Stvrtok rano opat Merida, poobede zase 2,5*1500m, tahalo ma ale prave "trislo", takze som to viacej nehrotil.
V piatok som zistil, ze obe kola aj brusle su v praci, takze som musel vziat Lubkinho Authora, ktory je mi notne maly. Spat som sa viezol na svojom starom kole, vedla seba viezol Authora a na chrbte som mal brusle. Vysekal so msa len raz, pred sudom, ale nastastie ma ten sofer za mnou odhadol spravne a nechaval si dlhsi odstup. Potom to uz slo :) Ale asi si to tak skoro nezopakujem.
V sobotu som nakoniec volit nesiel, ved Miklosko by stejne nepostupil, nechal som Lbc oddychovat a isli sme s Holkami na Cidlinu. behat som radsej nesiel, a nechal som trislo odpocivat.
No a v nedelu som sa dostal az navecer - bol u nas Pato, plavco s holkami atd, no tak som to nehrotil.
Trislo trochu tahalo, ale nic hrozne. A opat sa mi potrvrdilo, ze nechavat dlhsi beh na nedelu vecer nikdy neskonci dobre...

Beh 39km, kolo 53km, brusle 7km.

No comments:

Post a Comment