11 May 2009

Ako by som trenoval, keby som bol slobodny...

26.4-1.5
Holky sli v nedelu do Bratislavy, tak som sa do toho polozil. Vzhladom k tomu ako som trenoval predtym, tak som to zase moc nehrotil, nech sa nepretrenujem, ale aj tak som si to celkom uzil.
V nedelu rano som este holky vyrachtal v bazene.
V nedelu poobede bol slusny ficak, ale taky tyzden je len raz do roka, tak som isiel na kolo.
Plan bol ist po hlavnej na Hradec a spat nieco medzi 1,5-2hod. Ale uz pri LIbici som usudil, ze je moc velky vietor, tak som uhol na okresky. Potom som to skusil este raz, "vyletel" som ten "kopec" na Vlkov, a este kus dalej, ale potom to bolo skor o strachu aby ma nefuklo pod auto, tak som to otocil spat na Vlkov, a zase uhol na okresky. Aspon som zistil, ze tie cesty tu v okoli Pdy-Nbk su este dost kvalitne, tuna aj napriek karbonovej vidlici to miestami vibrovalo slusne.
No tak som sa vozil, dosil som do Mestca a zase som fiacl spat a to uz ma hodne bolo chrbat, tak som isiel najkratsou cestou domov.
Celkovo 1:40hod, 45km na to ako som bol vyplaseny z toho vetra slusne. Ale chrbat bolel fest - asi aj preto, ze som este predtym hodinu znieral tie kamienky zo zahrady, takze ma vlastne pobolieval uz na starte. No uvidime ako to bude dalej. Potom som este do jedenastej osieval zalieval a valcoval travnik, az sa mi dr. Sk. smiala cely tyzden.
V pondelok rano brusle. Poobede som vyrazil z prace, rozklusal som sa a volal Martin ze sa mam vratit, nieco som tam vysetril a bezal som spat, takze som dal oblubeny VO2max terning 2x6x30-30, medzi seriami pauza 1:30. Bolo to celkom vitane ozivenie, to uz som davno nebezal. Len rozbehnut sa druhy krat poobede bolo dost zvlastne.
Utorok rano cez Kreckov, Rasovice, Chleby, Bobnice do prace, BOlo by to super az na to ze som vyrazil 6:52 a zabudol som ze v Bobniciach je obchadzka, takze celkovo 19km, 37min, 151tepov a pozdny prichod - len o par minut.
Poobede som si isiel pozriet plaze v Pistoch, bezalo sa vyborne, dobehol som k jazeru v Sadskej a spat domov, celkovo 17km @ 5:32, 151tepov. Napred som bol skalmany ze ot nebolo rychlejsie, ale nakoniec v tom bol ten piesok, ficalo este stale slusne, zima tiez nebola a hlavne - este v zime som bol rad, ze pod 160tepov som sa dostal pod 6min/km. Takze vlaste super.
Keby som dal takychto behov par pred Pardubicami, mohlo to vyzerat inak....
Streda rano beh do prace, trosku som to natiahol, nech sa dostanem nad 150km v aprili, tepy 148, tempo 5:53. Na rano slusne - je v tom aj minuta chodze po prvom kilometri, aby som sa raozhybal.
Poobede kajak za 41min proti prudu.
Strvrtok rano musel byt zase kajak, 35min po prude. Poobede som isiel na Meride domov. Sadol som do auta, navstivil pani O., zase som ju prekvapivo nezbalil, ale vraj jej dlzime 1000 Kc :). No ale hlavne som si bol na poste pre valce.
Tak som to doma vyskusal / vo dverach do kupelne. Prekvapil som sam seba, islo to takmer samo. Prva stvrthodina v norm. teniskach, zarubne som okrem nasadania pouzil za prvych 10min 6krat, takze asi som cyklisticky supertalent. Takze som si dal tie svoje cyklokanady, zacvakol som sa... a stale v pohode. No ale asi po 10min som sa prechytil dopredu, a to som nemal robit, lebo tym som sa natiahol, rameno sa dostali mimo zaruben a este som blbec skusal balancovat do poslednej chvile. No a potom uz bolo neskoro, nestaicli ani parabolicke valce uz som lezal na zemi, obe kola ohnute a skrabanec na drevenej zarubni. No ale vravim si, ked teraz prestanem, tak sa vlacov budem bat este dlho. Tak som nasadol znova, zacvakol sa...a islo to, len som bol rozklepany. Trosku som si obrusil plast, lebo predne kolo sa drelo o ram, ale vsimol som si to relativne skoro...
Celkovo som na plastoch dnes stravil sokro 50min, takze spokojnost, kadencia so zacvaknutymi botami 92. Ale comu nerozumiem / ked sa da slapat aj v norm. teniskach, co je pravdy na tom, ze valce ma nutia slapat do kruhu?
Vecer som este valce odviezol do roboty - kde by mali sluzit pocaz sluzieb, co bola aj vyrazna motivacia ku kupe.
V piatok rano som vyrazil s tym aky som to vlastne supercyklista, ked som sa "naucil" slapat na valcoch. No a ako som prichadzal do roboty, zamaval som na sestricku co sla domov po sluzbe, zabudol som sa vycvaknut - a uz som lezal na zemi. Pravda je, ze kufor na L nohe, ktoru som sa pokusal vypnut, bol hodne dosikma, takze to prakticky neslo vypnut ani potom. No ale aspon ma to co sa tykca supertalentu vratilo na zem - doslova. Horsie bolo ze som si sikovne ohol ramienko prehadzovacky, takze z planovanoho dlheho kola na poobedie bolo prd. Aspon som doma sadol na rotoped, vydrzal som to 1:20hod pri Lucky number Slevin, lialo zo mna ako z prasata, tepy priemerne 106, ale viac nozky nezvladali.
No a kedze vikend som sluzil, tak tym moje treningove eskapady skoncili, iba som v sobotu odvizeol Meridu do Krince. Mozno by som sa mal naucit opravit kolo sam...

Celkovo za 6 dni 10:10hod - 37km beh, 100km na kole+rotoped, 1*brusle a 2*kajak.

Za april 151km beh, 270km kolo, 2*brusle a 6*kajak. A to som se este setril pred Pardubicami a po nich.
Za posledny tyzden aj za cely april velka spokojnost, az na tie 2min v Pardubiciach. No ale od zaciatku roka som okrem 1/2PIMu nebezal nic cez 15km - a take behy boli dva, takze vlaste aj ta 1:47hod bola fenomenalny uspech, na 15km som mal 1:14.

No comments:

Post a Comment