05 August 2009

Ako by som trenoval, keby som bol slobodny II

31.7.-7.8.09
Necakane sa stalo skutocnostou, holky isli do Tatier, takze mam tento rok druhy tyzden sam pre seba - a vdaka tomu, ze primar potreboval prehodit sluzby, tak som mal k tomu aj jeden vikend :)
Hned v piatok som sa na to vrhol - rano brusle do prace, poobede kolo do Krinca na nakupy a vecer este 33min v jazere. Viac som to nehrotil, vzhladom na plany na vikend.
V sobotu rano 100km na kole. Kupil som si na to v piatok dokonca durhu flasu (preco sa tomu hovori bidon?) a druhy kosik na flasu a az na, to ze som potom nemal ako zobrat pumpicku tak som spokojny vyrazil a dufal ze v pripade defektu skoncim na benzinke. Isiel som po hlavnej na Hradec a spat, bohuzil som si na par minut vypol stopky, kde bol aj jeden fajn usek dolu z kopca. Takze som to po nameranych 46km otocil (dal som 1:30min pauze, kde som vysosol gel, a poriadne sa napil - a musim povedat ze tomu bolavemu miestu nad trochanterom to pomohlo), a valil som spat. No a kedze spat to bolo po vetre, tak som isiel celkom v pohode okolo 32-33kmh. Spolu to nakoniec nameralo nieco cez 100km, 3:35min celkovy cas aj s pauzami (priemer 28kmh), a na to ze prvu hodinu som sa setril a mal som ledva cez 25km, tak som fest spokojny. Este viac ma potesili tepy, priemerne 138/min. Zbastil som jeden gel predtym (enduro), jednu malu musli tycku a dva carbo gely pocas jazdy. Ku koncu nie ze by mi bolo zle, ale bol som hladny a potreboval som nieco tuhe do zaludku - asi si nabudce zase vezmem Big Corny. Dve flase pitia (jeden jontak, jedna voda) je na to trosku malo. Inak asi napad ist po hlavnej neni taky dobry - do Chlumca este v pohode, ale potom je tam dost frmol).
Ale hlavne je, ze prva stovka v zivote za mnou. Potom som si este zabehol 2km, co sa scelkom dalo, ale tepy az 160 a moc to klesat nechcelo.
Vecer som sa isiel vyrachtat na 35min do jazera.
V nedelu som si dal s ohladom na dlasie plany volno, isiel som skusit stastie do Hervisu, ale kolo pre mna nemali. Tak som radsej trosku nieco porobil doma.
V podnelok som isiel na kole do prace, po praci 22km behu (predtym jeden enduro), pocas behu len cistu vodu. Tepy sa drzali vzhladom na bezecku formu prekvapivo nizko - priemer 151 pri priemernom tempe 5:45/km - na jar to bolo v takych tepoch okolo 5:30, ale co uz. Stale sa pri behu potim jako prasa, tak si myslim ze ak je to nejaka forma alergie, tak ak to prejde, bude to zase lepsie. Ptom na Meride domov a z domu na Lubkinom starom kole k jazeru - nechapem ako som na nom volakedy mohol jazdit - zensky ram velkosti 18 je mi fakt hodne maly...
Vecer zase jazero 40 min.
Utorok som poo isiel do Krinca pre nove trekove kolo - 4ever shadow model 2008 - je relativne skarede, ale bolo este lacnejsie ako som nasiel na nete, a viem ze Mr. Michlovi sa da verit, takze myslim nakoniec dobra volba. Akurat ma odpruzenu aj sedlovku - naco to tam pchaju?, tak keby boli rozumni, mohlo to byt este o nieco lacnejsie. Este niekedy dokupim "polovicne" naslapy a budem zase moct holky tahat za sebou.
(Stare kolo minuly tyzden podo mnou definitvne prasklo - vydrzalo az na par sucaistok skoro 15rokov, ale je fakt ze uz v dost hroznom stave.)
Vecer som bol zase za exota - isiel som sa okupat do Labe, aby som ked tak rychle dorazil do nemocnice, ale nastastie ma nevolali, bol som tam iba 16min, predsa len som sa trosku bal nejakej reakcie na vodu.
V stredu som poobede skusil hodinovku na kole - takmer po rovine obratkova trasa Chotanky-Kolin-Chotanky - no po 54min. som pred kruhakom v Chotankach na mokej ceste pribrzdil (debilny autobusak tam nejak moc spomalil) a uz som lezal... No kym som sa postavil a restauroval kolo, tak uz nemalo zmysel pokracovat, takze celkovo priemer 33.6kmh. Parkat som musel takmer zastavit koli deckam na cyklostezke - ja by som aj jazdil po norm. ceste, ale potom ti soferi trubia ze mam jazdit po cyklostezke, ked tam je...aj dnes som dostal vynadane 2krat, ked som cestou spat tie deti psychicky nevydrzal a isiel na cestu... nic neni idealne. S vysledkom som relativne spokojny, myslel som si na okolo 35kmh, ale nozicky po zahule poslednych dni neboli uplne top - priemerny tep 154, svedci o tom ze rezervy tam urcite boli. Po pade som to len tak dosolichal domov. Celkovo dnes na kole 50km, tak to pekne naskakuje
Vecer este do jazera (konecne uz si nenicim kolena, shadow je predsa len vhodnejsi), na hodinu - ale ku koncu bola trosku zima a zacinal som citit ramena. Uz aby som mal spat tie bryle eMMe, do tychto nahradnych kazdu chvilu tecie - ale aspon mam dovod sa vydychat.
Od pondelka nieco cez 7hodin, tak som zvedavy co to so mnou urobi dalej.

No comments:

Post a Comment