01 December 2008

Týždeň 3&4

No, o moc horšie po športovej stranke to byť nemohlo...
V stredu som si po praci zabehal, v "lese" na ostrove, žiaden asfalt, tepy nizko, 6/km, vsetko super.
Večer ma začalo pobolievať brucho, ale nič vážne. Vo štvrtok som to chcel rozbehať, ale po 4km začalo pršať jako prasa tak om to zabalil, čo sa nakoniec ukázalo rozumné. V pitaok mi už bolo pod psa, v práci som sa nemohol poriadne sústrediť, no v sobotu dooeda som musel znova do práce, tak som sa nechal nabrať - a z laborky vyšiel nejaký vážny - bakteriálny zápal. Je pravda že už som mal aj horúčky, takže som zaľahol, nasadil antibiotiká a čakal čo to spraví. Už v stredu mi bolo fajn, vo štvrtok som bohužial musel do práce na bicykli a ešte doobeda si to čo najrýchlejšie otočiť do Zboží a spať, domov zase na kole - celkovo asi 30km.
V pitaok to zase vyšlo na kolo, spať som išiel pšeo- občas som pobehol, ale skor to bola rýchla vychádzka.
No a cez víkend som sa etše šetril, takže vcelku mizerné dva týžnde mám za sebou, a ten ďalší to asi o moc lepšie nebude....
No čo, hlavne že to odo mňa dievky nechytili.
Celkovo teda 20km behu za 2 týždne, ale zase som asoň trochu schudol :)

No comments:

Post a Comment