15 December 2008

Tyzden 6

V pondelok rano na kole do prace, vecer spinning 75min pri Mamma mia. Asi som si nastavoval nizke zataze, ale rozdychal som to prekvapivo v pohode. Nohy takmer bez nasledkov.
Celkovo to nebolo zle, az na neustale "hop, hop" a runningy, ale mozno je to len o zvyku. Sam doma na rotopede by som sa tak do toho nepolozil. Skoda ze som zabudol doma FR305.
V utorok rano beh do prace, prekvapivo v pohode, opat tradicny pomaly beh okolo 50min.
Domov kolo.
Streda venovana nakupom darcekov v Prahe. Vo stvrtok nakoniec neplanovane bezecke volno (aspon ze obe cesty boli na kole) - jednak stahovanie krb. vlozky (ciastocne to odniesol chrbat), jednak bolo Lubke zle.
Piatok z prace domov - mam pocit ze prvy krat to bolo pod 6'/km na regeneracnych tepoch (priem145).
V sobotu bolo pekne, takze mal naseldovat dlhy beh - ale zabuchnute kluce nam zmenili plany(samozrejme to nebola moja chyba :)), takze z toho bolo iba 39min pomaleho behu - neslo to predlzit ani o minutu, Lubka sla do Prahy.
Takze dlhy beh zostal na nedelu vecer. Nakoniec necelych 17km, s celovkou, bolo to tak akurat. Nealko Budvar potom - neviem ci je to chutovo najlepsie nealko, alebo to bolo tym behom, kazdopadne to bola vyborna bodka. Pivo budem musiet otestovat.
Celkovo 39.5km, kolo aj spinning k tomu, aj som trosku precvicil brusne svaly, takze spokojnost velka.
Za december by to na tych 180km mohlo vyjst... Akurat cez vikend sluzim, takze dlhy beh asi vyjde na stvrtok. V nedelu by som mohol skocit v ramci spestrenia na drahu, uvidime.

No comments:

Post a Comment