10 November 2008

Týždeň 2 -Velká Kunrtaická & viróza

V utorok som sa bol večer vyklusať, okolo 5km, okolo 6m/km, v kľude.
V stredu som začal cítiť, že na mňa začína liezť viróza, ktorá skolila primára aj Marianu - obaja vyzerali dosť zle, takže som sa rozhodol že - keďže doma sa mi aj tak nepodarí byť zalezený celý čas v posteli a piť v kľude čaj - skúsim to vybehať. Niekedy to funguje a o moc horšie to nebude.
Takže som to moc nehrotil, ale aby som mal proti včerajšku nejakú zmenu, dal som si rozklus, abecedu a potom asi 10x200-300m pomaly, ale "technicky správne" - t.j. dopad na špičky, snažil som sa dvíhať kolená atď. Predpokladám že to musel byť zábavný pohľad, našťastie už bola skoro tma. Dohromady necelých 6km.
Štvrtok, piatok som si pre istotu dal volno, predsa len mi yas tak dobre nebolo.
Na víkend sme mali návštevu, a nevedel som jak to vypáli, tak som išiel behať v sobotu ráno do dažďa, 8km klusom, z toho 2x1km po špičkách, nech si lýtka trochu užijú.
V nedeľu som to nakoniec nevydržal, vrátil som sa s Leňou z plávania a vyrazli sme aj s celou rodinou na Velkú Kunratickú, veď som to Honzíkovi sľúbil a bolo pekne... Už cestou mi bolo divné, že sa mu nemožem dovolať - že by mal službu? Nakoniec nedorazil, aj keď službu nemal - splietol si dátum... no aspoň vidím že nie som zmatený sám...
VK som zabehol ako mám v tomto roku vo zvyku - vo svojom najhoršom čase - 21:50, t.j. o tri min. horšie ako keď som bol ešte slobodný, bezdetný po celonočnej párty. Hm, naozaj mám čo zlepšovať. Nakoniec sme ešte stretli Mirku, takže sa moj šialený nápad ísť aj s deťmi na VK ukázal ako dobrý...a všetci boli spokojní...

Celkovo za týždeň 27km.

No comments:

Post a Comment